Haber

Alternatif SuperApp artık Magellan SuperApp!

Farklı markalara ait dijital cüzdanları tek pazarda toplayan ve kısa sürede 100’den fazla marka ve 300 binden fazla kullanıcıya ulaşan Türk finansal teknoloji şirketi, uluslararası genişleme planlarına hız verirken adını ve kurumsal kimliğini de yeniledi. Fintech girişimi, dünyayı dolaşan ilk kaşif Magellan adıyla uluslararası pazarlarda büyüyeceğini duyurdu.

KPMG Türkiye ve 212 tarafından yayınlanan Türkiye Girişim Yatırımları raporu, 2023 yılının ikinci çeyreğinde Türkiye merkezli girişimlere yapılan yatırımların ilk çeyreğe göre artarak 150 milyon dolara ulaştığını ortaya koydu. Alternatif SuperApp, toplam işlem hacminin %86’sını oluşturarak ilk 10 süreç arasında 3. sırada yer aldı. Finansal teknoloji şirketlerinin yurtdışına açılma planlarını hızlandırdığı bir yılın sonuna yaklaşırken, farklı markaların dijital cüzdanlarını tek pazarda toplayan Alternatif SuperApp’ten yeni bir haber geldi. Fintech kuruluşu, uluslararası genişleme planlarına hazırlandığı bu dönemde ismini ve kurumsal kimliğini yenilediğini, büyüme yolculuğuna Magellan SuperApp olarak devam edeceğini duyurdu.

Konuyla ilgili değerlendirmelerini paylaşan Magellan SuperApp CEO’su Zeynel Enes Mirza, “Markaların dijital cüzdanlarını tek pazarda toplayan iş modelimizi 2023 yılı itibarıyla uluslararası pazarlara taşımaya karar verdik. Bu karar doğrultusunda yeniledik. Magellan SuperApp olarak marka kimliğimiz. “Yeni kurumsal kimliğimiz, yeni uygulama arayüzümüz ve yeni ismimizle küresel pazarlarda büyüme ivmemizi artıracağız.” söz konusu.

4,7 milyon dolarlık yatırım aldı

Magellan SuperApp ilk yatırım türünü Haziran 2023’te tamamlayarak 62,5 milyon dolar değerlemede 4,7 milyon dolarlık yatırım aldı. Ardından Azerbaycan ve Birleşik Arap Emirlikleri pazarlarına odaklanarak yurtdışına açılma planlarına hız veren şirket, bu kapsamda kurumsal kimliğini yeniledi. Markaların dijital cüzdanlarını tek pazaryerinde toplayan iş modelinin başarısını Türkiye’de kanıtladıklarını belirten Zeynel Enes Mirza, “Yerel ve küresel hedeflerimiz doğrultusunda kurumsal kimliğimizi de tamamen yeniledik. bizim uygulamamız. “Küresel hedeflerimize ulaşmak için yeniden tasarladığımız Magellan SuperApp uygulamamız çok yakında yeni arayüzü ve beta sürümüyle kullanıcıyla buluşacak.”

100’den fazla marka, 300 binden fazla kullanıcı

Magellan SuperApp CEO’su Zeynel Enes Mirza, dijital cüzdan altyapısı, kampanya altyapısı, CRM modülü, dijital ikram kartı ve QR menü gibi birçok ürünü yenilikçi ve kullanıcı odaklı bir yaklaşımla üye işletmelere sunduklarını belirterek, değerlendirmelerini şu şekilde tamamladı: sıradaki kelimeler:

“Bu analizleri üye işletmelere sunarak her markanın dijital cüzdanını platformumuza taşıyoruz. İşbirliğini ön planda tutan, hem üye işletmelere hem de son kullanıcılara fayda sağlayan bu yaklaşım, yeni dönemde iş ortaklarımıza sunacağımız daha fazla fırsatla devam edecek. Bu modelle 100’den fazla markayla iş birliği yaptık. 300 binin üzerinde kullanıcıya ulaştık. Bu büyüme ivmesini yeni kurumsal kimliğimizle küresel pazarlara taşıyacağız. Tüm grubumuz heyecanlı! Yeni arayüzümüz ve kurumsal kimliğimizle dünyaca ünlü pazaryeri modellerine alternatif bir yaklaşım sunarak ekosisteme katma değer sunmaya devam edeceğiz.

sarioglan-haber.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu